اهدای خون معاون دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور
عشق و انسانیت در روزهای سخت و پر اضطراب

معاون دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور با حضور در مرکز وصال شیرازی و برای نجات جان بیماران، خون خود را اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی انتقال خون استان تهران، شنبه سوم آبان ۱۳۹۹ و با هدف نجات جان بیماران، دکتر شریعتی معاون دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور به صف داوطلبان اهدای خون پیوست.

معاون دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور با تاکید بر ضروری بودن اهدای خون در تامین نیازهای حیاتی بیماران خاطر نشان کرد: مردم مهربان و نوعدوست ما به عنوان یک امر ضروری و با رعایت نکات بهداشتی در مراکز اهدای خون حضور پیدا کنند و الحمدلله در تمامی این مراکز و در بالاترین سطح، پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و جای نگرانی نیست.

دکتر محمدرضا مهدی زاده مدیرکل انتقال خون استان تهران، روزهای پیش رو را با وجود شیوع گسترده ویروس کرونا، روزهایی سخت دانست و تاکید کرد: کاهش ذخایر خونی به خاطر نگرانی ها و کاهش محسوس مراجعات مردم، شرایط ویژه ای را برای ما ایجاد کرده و برای تامین فرآورده های خونی مورد نیاز بیمارانی همچون تالاسمی ها، سرطانی ها، هموفیلی ها و سایر هموطنان عزیزی که روی تخت بیمارستان ها هستند، به حضور عاشقانه و متعهدانه مردم امیدواریم تا این روزهای سخت را مثل همیشه با همدلی و دیگرخواهی پشت سر بگذاریم.

بنابراین گزارش، مسئولین و کارگزاران دستگاههای مختلف اجرایی در روزهای اخیر، ضمن حضور در مراکز اهدای خون به دعوت از مردم و همکاران خود برای انجام این کار انسانی و الهی پرداخته اند.

 

امتیاز :  ۱.۰۰ |  مجموع :  ۲

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0