هدیه ای برای آرامش روح جهان پهلوان
 هدیه ای برای آرامش روح جهان پهلوان

ورزشکاران، مربیان و علاقه مندان به جهان پهلوان تختی در یک حرکت انسانی بعد از برگزاری آیین پنجاه و یکمین سالگرد درگذشت این اسطوره ورزشی خون اهدا خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی انتقال خون استان تهران، الله مراد؛ زرینی رئیس هیات کشتی شهرستان ری گفت: ورزشکاران، مربیان و علاقه مندان مرام نوعدوستی بعد از مراسم ویژه روز دوشنبه هفدهم دی در ابن بابویه شهرری و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره آقا تختی در مرکز جامع اهدای خون شهرری حضور پیدا خواهند کرد.

زرینی با اشاره به نقش ورزشکاران در ترویج کارهای خوب در جامعه افزود: اهدای خون یک فرهنگ انسانی و برای نجات جان بیماران است که برای ترویج این فرهنگ در جامعه و دعوت مردم برای اهدای خون، ورزشکاران باید در صف اول اثرگذاری و انجام این مسئولیت اجتماعی باشند.

رئیس هیات کشتی شهرستان ری در پایان گفت: از همه مردم و خانواده کشتی که در مراسم سالروز درگذشت آقا تختی حضور پیدا می کنند، دعوت می کنیم بعد از مراسم با در دست داشتن کارت ملی به مرکز جامع اهدای خون شهرری واقع در خیابان استخر(کریمی شیرازی)، جنب استخر سوریان حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: این طرح انسانی و متفاوت با همکاری اداره کل انتقال خون استان تهران،  اداره ورزش شهرداری منطقه ۲۰، فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای و هیات کشتی شهرستان ری قصد دارد از مردم و طرفداران جهان پهلوان تختی در پنجاه و یکمین سالروز درگذشت این اسطوره، برای نجات جان بیماران نیازمند و اهدای خون دعوت به عمل آورد تا در انجام این حرکت نوعدوستانه سهیم باشند.

 
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0