از تاتامی تا تخت ایثار و انسانیت
اهدای خون قهرمانان جودو ایران

از تاتامی تا تخت ایثار و انسانیت

اهدای خون قهرمانان جودو ایران

مدیر، سرمربی و اعضای تیم ملی جودو با حضور در مرکز وصال، خون خود را برای نجات جان بیماران اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی انتقال خون استان تهران، چهارشنبه دوازدهم دی ۱۳۹۷ و در مرکز اهدای خون وصال، مدیر، سرمربی و اعضای تیم ملی جودو به جمع «ستاره های سرخ شهر» در جشنواره زمستانی اهدای خون در پایتخت پیوستند.

محمدرضا رودکی؛ قهرمان سابق آسیا و مدیر تیمهای ملی جودو با اشاره به حضور نمایندگان جودو ایران برای اهدای خون گفت: ورزشکاران به عنوان الگوی جوانان و چهره های دارای اعتبار اجتماعی باید در بخش مسئولیت های اجتماعی نیز الگو باشند و به همین خاطر تصمیم گرفتیم جوانان ورزشکار و قهرمانان تیم ملی جودو را برای انجام این کار انسانی و نوعدوستانه به مرکز اهدای خون وصال بیاوریم.

وی ادامه داد: بنده خودم از اهداکنندگان مستمر خون هستم و خوشحالم وقتی به اعضای تیم ملی پیشنهاد اهدای خون را دادیم با علاقه زیاد و با هدف نجات جان بیماران، برای اهدای خون آماده شدند.

محمد منصوری؛ سرمربی تیم ملی جودو نیز با تاکید بر اثرگذاری قهرمانان ورزشی در دعوت مردم به هنجارهای اجتماعی اضافه کرد: ما سعی کردیم یک جلسه از تمرینات اردوی تیم را تعطیل کنیم و در این روزهای سرد که مراجعه مردم به مراکز اهدای خون کاهش یافته، با اعضای تیم ملی جودو راهی مرکز وصال شویم و از دیگر ورزشکاران و قهرمانان نیز می خواهم که به عنوان الگوهای ورزشی در زمینه مسائل انسانی همچون اهدای خون نیز الگو باشند و باعث انگیزه و شوق مردم و به ویژه جوانان برای حضور در مراکز اهدای خون شوند.

بنابراین گزارش، محمد محمدی بریمانلو دارنده مدال برنز جهان به همراه قاسم باغچقی، پوریا شکری، ایمان نیک اقبال، حمیدرضا ملک زاده، محمد عباس نژاد، ابوالفضل محمودی، پوریا شکری، مهدی فتحی پور و محمد عبیری، از اعضای تیم ملی جودو با اهدای خون و ضمن پیوستن به جمع «ستاره های سرخ شهر»، بر عهد خود با بیماران مبنی بر استمرار این حرکت انسانی، نجات بخش و امید بخش تاکید کردند. 
 
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0